Verzend en Retourbeleid

Verzenden / Ophalen en retourneren
V E R Z E N D E N

Zodra uw pakket verzonden is, krijg u van ons een Track&Trace code zodat u uw bestelling kan volgen.Wij versturen elke woendag en vrijdag.Soms kan een zending iets langer onderweg zijn bijvoorbeeld door drukte bijde vervoerder.


T A R I E V E N N L
Brievenbuspakje EUR 5,50
Pakketten EUR 7,50
Click& Collect Gratis

T A R I E V E N B E | DE
Zendingen naar België en Duitsland gaan uitsluitend via pakketpost.
Pakketten EUR 9,99
*C L I C K & C O L L E C T
Het is mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen.
Plaats uw bestelling online, per email laten we weten wanneer de bestelling klaar is om af te halen.
Kom alleen en kom s.v.p. binnen de afgesproken tijd.


R E T O U R N E R E N


U kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw order ontbinden. Neem hiervoor eerst contact op met ons, stuur een email met uw ordernummer naar creatiefmetcarmen@gmail.com
Zorg er voor dat u de producten goed inpakt. Ze moeten ook in originele, nette staat zijn. De producten moeten retour gestuurd worden in originele staat en niet beschadigd. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Zodra wij de producten retour hebben ontvangen en gecontroleerd hebben, zullen wij
het volledig betaald bedrag terug storten.

Garantie en Klachten

Garantie en klachten
Garantie:
We zorgen ervoor dat de kwaliteit van onze producten zo goed mogelijk is. En alles zorgvuldig word verpakt voor verzending.
Mocht dit toch niet het geval zijn neem dan binnen 2 maanden contact met ons op
via: creatiefmetcarmen@gmail.com.
We beoordelen zorgvuldig wat er met het product aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.Producten die stuk zijn bij aankomst daar dient u een foto van de verpakking mee te sturen.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar creatiefmetcarmen@gmail.com.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie.

Bestellen en Betalen

Bestellen & betalen


Bestellen bij Creatief met Carmen is eenvoudig.
Klik de gewenste producten aan, plaats deze in je winkelmandje.
Hebt u een bestelling die op maat gemaakt moet worden of waarbij een foto moet worden afgedrukt? We nemen contact met u op nadat u uw bestelling hebt geplaatst.
Of stuur een email naar creatiefmetcarmen@gmail.com met uw wensen. Betalen is net zo simpel en veilig. Kies uit een van de mogelijkheden. Wil u uw bestelling liever ophalen? Dit kan u aangeven tijdens het bestellen van uw artikelen. U krijg nadat u hebt besteld een email wanneer het product klaar is en opgehaald kan worden.
- Heb u uw bestelling geplaatst en ben u iets vergeten te bestellen? Wil je nog wat
toevoegen aan je bestelling? Dan komt er EUR 1,50 bij aan betaal en
administratiekosten. Dit kan alleen in overleg en als uw order nog niet verzonden is.